Profesionální Gola sada za babku

Pokud jde o nářadí, jsem tak trochu sběratel. Ne všechno, co mám doma, jsem vždycky perfektně využil, ale radost z toho mám stejně. Když jsem narazil na 232 dílnou Gola sadu od německého výrobce Mannesmann za zlomek její původní ceny, neváhal jsem ani chvilku.


profi Gola sada na fotografii z obchodu

Takto vypadá profi Gola sada od firmy Mannesmann nová v obchodě. Moje je trochu víc zaprášená a kufr je z jedné strany politý bílou barvou.

Profi gola sada je takovým centrem celého nářaďového vybavení dílny. I když se z ní vždycky časem něco ztratí a spousta věci i přibyde, praktický pevný kufr umožňuje perfektní třídění a hlavně odpadá nutnost pořád všechno hledat. Profi gola sada Brüder Mannesmann obsahuje 11 klasických klíčů od osmi do devatenácti mm, dvě různě velké ráčny, čtyři různé sady nástrčných hlavic různých profilů, dva trháky, dva kardany, dva adaptéry pro bity, dva šroubováky, dvě nástrčné hlavice pro zapalovací svíčky, osm imbusů, deset imbusových nástrčných klíčů a šest nástrčných klíčů s E-profilem. O bitech ani nemluvě. V původní podobě stojí něco mezi 3500 a 4000 Kč, ale já ji našel v posledních kusech za 1999 Kč, protože byl kufr politý od barvy! Nepoužitá profi gola sada mi za tuhle cenu udělala velkou radost a zase o něco rozšířila zařízení mé dílničky. Zejména šikovnější ráčny s nástrčnými klíči mi hodně ulehčí práci.
kufřík gola sady

A ještě jednou pokocháníčko nad profi Gola sadou přímo na fotografii z obchodu. Jestli Vám přijde kufr perfektně masivní, máte naprostou pravdu - po okrajích je vyztužený hliníkovým rámem.

1 komentář:

  1. Kruci, nechtějí někde polít barvou ještě jeden takový kufr? Gola sadu mám, ale něco se poztrácelo a kufr je takový nešikovný, když jedu někam ven, je to pro zlost.

    OdpovědětVymazat